Zoek
Account
Winkelwagen
Contact
Downloads
Faq
Inlog dealers
wachtwoord vergeten
Home
Mobiele slijpservice
Informatie slijpen
Slijpopdracht
Webwinkel
Registreren
Zelf verzenden naar de Hollandse Slijpservice
Indien u het te slijpen gereedschap geslepen wilt hebben, dient u zich eerst te
registreren
op onze website.
Als u het te slijpen gereedschap afgeeft bij een
slijpservice
punt bij u in de provincie, is registratie niet noodzakelijk.
Voor zakelijke klanten is onze
mobiele slijpservice
beschikbaar
Klik
hier
voor slijptarieven.
Optie 1. Voor
direct afhandeling
particulier en/of zakelijk:
Nadat u zich heeft geregistreerd kunt u het te slijpen gereedschap verzenden naar:
PAKKET POST
HSS
Danielsweg 26
PAKKETBOX
4451HW Heinkenszand
Verzeker u ervan dat er geen punten door de verpakking kunnen steken!
Hoe werkt het:
Geen slijpopdracht via de website doorgeven.
U stuurt het te slijpen gereedschap zelf op na uw registratie.
Vergeet geen afzender toe te voegen bij het slijpwerk, hebben wij vragen/opmerkingen nemen wij telefonisch contact met u op.
Zodra uw slijpwerk is ontvangen, wordt dit in behandeling genomen.
U ontvangt een factuur per email zodra uw slijpwerk klaar is voor verzending.
Indien uw factuur is voldaan, wordt uw slijpwerk retour gezonden.
Verzendkosten retour variëren vanaf € 4,95 voor een brievenbuspakje tot € 18,00 voor een pakket tot 32Kg afhankelijk van de grote en inhoud van het pakket of envelop.
De Hollandse Slijpservice kan niet aansprakelijk worden gesteld voor:
Zendingen die zoek raken tijdens transport.
Indien u het via het
dealer slijpservicepunt
of onze mobiele slijpservice afhandelt zijn uw kostbare gereedschappen standaard wel verzekerd en kost het normaliter geen verzending!
(bij sommige slijpservicepunten wordt hiervoor wel een vergoeding gevraagd, vraag bij het slijpservicepunt naar hun voorwaarden)
Optie 2. Voor direct afhandeling
zakelijk
Maak een
afspraak
voor een kennismaking met onze mobiele slijpservice.
Heeft u vragen neemt u dan
contact
met ons op.
Terug...
Disclaimer